Åldersnoja...

Jag har lite åldersnoja över att jag fyller 30 nästa år. Men samtidigt så är man inte äldre än vad man känner sig. Jag känner mig ibland som 15 och oftast känner jag mig inte en dag över 20. När jag frågar folk som inte känner mig så säger dom oftast att jag är 21-22 eller nåt sånt. Jag får ju fortfarande visa leg när jag handlar på bolaget och även ibland när jag köper snus. Jag tycker inte att jag ser ut att vara yngre än 18, men tydligen så finns det en del som tycker det också.

Jag känner mig inte som 28 och känner absolut inte att jag snart fyller 30. Jag känner mig flera år yngre. Men det kan ju bero på att jag faktiskt umgås mest med folk som är 3-10 år yngre än mig. Sen ibland så umgås jag med folk som är 15-16 också. Men då kan jag ibland känna mig väldigt gammal för dom är inte alltid så mogna av sig. Jag är väldigt mogen av mig för det mesta, men ibland så är jag rätt omogen också. Det beror på vilket humör jag är på och vad det är jag ska göra etc. Jag är en väldigt ansvarsfull person samtidigt som jag fortfarande har barnasinnet kvar. Jag har ju Smurfan tatuerad på min vänstra arm och det är för att visa att jag alltid kommer att ha barnasinnet kvar så länge som jag lever... =)

Jag känner inte för att fylla 30 nästa år, men det kommer jag ju att göra vare sig jag vill det eller inte. Det är bara att acceptera att alla blir vi äldre.

Puss puss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0