Det är så mycket jag vill säga

Hela dagen igår och i söndags har jag gått runt och tänkt på en massa saker som jag vill säga. Men det känns inte som nån vits att säga saker till folk som ändå inte vill lyssna. Det känns faktiskt jävligt meningslöst, så jag säger allt i mitt huvud.

Jag tror på ödet, så jag tror att det kommer att hända en del saker i framtiden. Men det finns ingen vits att sitta och vänta. När det händer, så händer det. Så det är bara och leva livet innan faaan tar en. Livet är bra roligt ibland... hehe. Dom senaste dagarna har jag gått runt och skrattat för mig själv. För att jag är bra jävla rolig ibland.

En del av mina vänner säger att jag blir så rolig när jag är full, jag tycker mest att jag blir totalt dum i huvudet. Men samtidigt så brukar jag ju ha jävligt roligt i alla fall. Men nu blir det i alla fall lugnt dom närmsta två veckorna. Sen blir det att dricka lite när jag på The Baseballs, men det blir nog inte att dricka så jättemycke.

Efter The Baseballs, så kommer jag att vara nykter i 5 veckor. Sen får jag se om jag dricker eller om jag är chafför efter dom 5 veckorna. Jag jobbar nämligen 4 helger på raken, så då blir det att vara nykterist en liten period.

Puss & Snusk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0