Dreaming of you

Jag fattar inte att jag drömmer om en viss person varenda jävla natt. Jag vill inte drömma om den här personen för jag vill nämligen inte ha nåt med personen i fråga att göra längre. Mitt undermedvetna vill tydligen inte att jag ska glömma personen, men det vill jag. Jag har inget intresse av personen längre, för det är liksom ingen vits. Jag vill gå vidare och hitta någon som vill ha mig för den jag är. Jag är lite knasig och speciell, men det är så det ska vara... hehe. Jag är en väldigt bra person och kan inte vissa se det så kan dom dra åt helvete. Jag är snygg, söt, sexig, rolig, generös, crazy, knäpp etc... Det finns säkert någon därute som skulle falla för mig om dom fick chansen... =) Men det värsta är att dom som faller för mig, faller inte jag för. Jag faller alltid för någon som inte vill ha mig. Det suger att det är så svårt att hitta någon som jag gillar som gillar mig tillbaka. Men samtidigt är det rätt så gött att vara singel också. Jag tror att nån dyker upp när man minst anar det. Det är ju inte som om jag bara sitter hemma och väntar på att någon ska hitta mig. Jag är ju ute i svängen och träffar folk väldigt mycket. Så det finns så rätt så stor chans att träffa på någon så att säga.

När jag har jobbat ikväll, så är det bara 3 dagar kvar att jobba. Sen är det party igen... =) Får väl se vad som händer och sker på fredag. Det blir nog att vara hemma hos mig en liten sväng, sen vet jag inte vad som händer senare under kvällen. På lördag vet jag i alla fall vad som händer under kvällen... =)

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0