Duracell kanin

Jag har varit som en duracell kanin idag, snacka om att jag är hyperaktiv och har extremt mycket överskottsenergi idag. Jag fattar inte att jag är helt uppe i varv idag. Jag har knappt sovit nåt under hela helgen och ändå har jag så mycket energi. I fredags gick jag och la mig ca kl.00 och gick upp kl.7 på lördagen. Sen så slutade jag jobba kl.20.30 i lördags och gick & la mig ca kl.2. Sen blev det upp kl.7 igen igår och sen så slutade jag jobba cirka kl.21 igår kväll. Men jag gick faktiskt och la mig redan vid kl.22 igår, men jag vaknade ca kl.4-5 imorse och var jättepigg. Så jag gick på toa och sen försökte jag att sova en liten stund till, men det gick inte så bra. Men jag gick upp kl.7 i alla fall och jag slutade jobba kl.20.30 idag.

Jag har haft extrem energi idag på jobbet, jag har duschat 4 st på jobbet idag. En imorse och tre stycken på kvällen. Jag har bara sprungit runt och gjort saker hela tiden... nästan. Jag har sån extrem överskottsenergi idag. Imorgon har jag sovmorgon, så jag behöver inte gå upp tidigt imorgon... =)

Hade jag haft en karl nu, så skulle jag knulla sönder fanskapet... haha. Jag har så mycket energi för tillfället.. hehe. Men eftersom jag inte har nån karl så blir det inget med det...

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0