Fest nästa helg... geeee...

Nästa helg ska jag vara full och dum igen. Jag ska dränka mina hjärnceller, så dom glömmer bort en massa saker. Jag vill nämligen inte tänka på vissa saker som jag tänker på nu.

Men jag ska nämligen ha en telefonvakt nästa helg, så jag inte ringer en massa dumma samtal eller skickar idiotiska sms. Jag ska bara få telefonen när det ringer. Jag vet med mig själv att jag inte kan låta bli telefon om jag har den tillgänglig hela tiden. Jag skulle nog bara vill stänga av den och gömma den hemma hos någon annan. Men det kan ju vara någon som vill mig något, så då måste jag ha någon som tar hand om telefonen åt mig och är min personliga telefonsvarare.

Jag tror att denna vecka kommer att rulla på väldigt fort eftersom jag kommer att jobba väldigt mycket. Jag ska jobba måndag-fredag, så jag kommer inte ha nåt socialt liv förens till helgen typ. Jag har jobbat delad tur igår, delad tur idag, delad tur imorgon, kväll på tisdag, dag på onsdag, delad tur på torsdag och dag på fredag. Det finns inte så mycket tid över till att göra annat än att jobba.

På fredag kl.16 blir det att ta till spriten igen för då slutar jag jobba. Det kanske blir att jag duschar, äter och gör mig i ordning först. Men efter det så blir det att dricka, sen får jag se hur kvällen slutar. Har ingen aning vad vi ska göra riktigt än, men det märks. Kul kommer vi att ha i alla fall eftersom att jag kommer att vara med... hehe.

På lördag ska jag också dricka, men då blir det att dricka lite mindre. Jag ska nämligen åka på The Baseballs då. Det kanske kan bli kul, får väl se hur det blir.

Sen så blir det ju att jobba 4 helger på raken, då blir det att vara nykter och städad. Det kanske blir att åka ut på nåt kul ändå fast att jag är nykter. Jag jobbar ju inte så långa turer under några av helgerna.

Puss i ljumsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0