Fjortis

Jag kom på en sak häromdan. Jag är väldigt vuxen och ansvarsfull när jag jobbar och ibland även på fritiden. Men när jag är full och ibland när jag umgås med mina vänner, så är jag värsta fjortisen... haha. Men det är nog för att jag fortfarande har barnasinnet kvar, jag kommer aldrig att bli riktigt vuxen. Jag känner mig fortfarande som ett barn ibland, jag kan inte fatta att jag fyller 30 nästa år. Jag känner mig inte äldre än 20-25, dessutom brukar folk ofta säga att jag ser ut som jag är 22 eller nåt sånt. Jag kommer att vara ung i sinnet för alltid... =)

Det känns gött att jag bara jobbar idag och imorgon, sen är jag ledig på onsdag. Men sen så jobbar jag ju torsdag och fredag, ledig lördag och jobbar söndag-torsdag. Men efter det så är jag ledig i 13 dagar... =) Det ska bli riktigt gött... =)

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0