Funderar

Jag har precis kommit hem efter att ha varit ute på en liten promenad och funderat på en hel del saker. Jag har ju redan bestämt mig för vad jag ska göra och jag ska hålla mig till det också. Forget and move on... that's the plan. Man vet ju aldrig vad som händer i framtiden, men just nu blir det att lägga en del saker på is.

Jag har varit så onyttig idag och ätit en massa onyttiga saker. Men nu ska jag satsa på att bli nyttig igen för jag måste gå ner dom sista kilona. Det gör ju inget att vara onyttig ibland bara man inte gör det till en vana. Jag har inte bara varit onyttig idag, jag har varit det en hel del dom senaste dagarna. Jag måste gå tillbaka till mitt nyttiga liv igen. Det är inte så svårt som tur är, jag har ju levt relativt nyttigt de senaste året. Annars skulle jag inte ha gått ner 20 kilo.

Jag borde gå och lägga mig nu, men jag känner mig inte så trött. Men det blir väl antagligen att sova om en liten stund i alla fall, finns ju inte så mycket att göra just nu.

Puss & snusk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0