Fyllekalas och krossat glas...

Så kan man nog sammanfatta helgen som har varit. Det har varit värsta fyllekalaset hela helgen och jag tappade ett glas i golvet i fredags eller lördags. Så jag fick ställa mig och städa, jag drog till med fram dammsugarn på fyllan.

Jag började redan dricka kl.15.30 i fredags, jag kände mig redan full efter 2 groggar. Så det är inte så konstigt att jag blev som jag blev senare under kvällen/natten. Först så gick jag hem till Sosso och festade med folket där. Sen så fick vi inte vara kvar där längre, då gick jag och några till hem till mig & fortsatte festandet. På vägen hem till mig så snackade vi med snutarna. Jenny var lite upprörd just då, så snutarna frågade mig om jag skulle ta hand om Jenny under kvällen. Jag bara det är såklart jag gör det, men jag var typ fullast av allihopa... hehe. Sen strax efter snutarna drog, så tog jag ner en cirkus skylt för att jag visste några som ville ha en sån. Det borde ha sett snyggt ut när jag sprang runt med en jävla cirkus skylt. Några timmar senare fick jag värsta tokspelet, snacka om att jag är värsta jävla drama queen ibland. Satt och grät & tyckte allt i allmänhet var skit. Jag sa att jag ville dö, fast att jag egentligen inte vill det. Jag älskar mig själv och jag tycker om att leva. Men jag är inte rädd för döden, så egentligen skulle det inte göra så mycket om jag dog. Men jag har en känsla av att jag kommer leva länge bara för att jävlas med folk... hehe.

I lördags gick jag upp runt kl.11 nån gång och började dricka på en gång. Jag åt enbart 2 smörgås i lördags, så det är inte konstigt att jag blev sketfull då också. Sen kom en hel del andra människor och festade med mig runt kl.12. Vi satt hemma hos mig och festade till framåt kl.23 eller nåt sånt. Sen drog vi till Hallsberg en sväng, det sög ju multipung. Eller det var kul på vägen dit och vägen hem. För vi härjade, sjöng och hade faaan skitkul. Men det sög att vara i Hallsberg. Sen var jag lite sur när vi kom till Askersund och alla bara drog åt olika håll. Jag trodde att vi skulle fortsätta att festa, men klockan var nog typ fyra eller nåt när vi kom hem. Jag var lite sur att alla skulle sova och jag vill festa vidare.

Jag gick nog och la mig ca kl.5-6 både dagarna. Så även fast att jag började festa väldigt tidigt och knappt ätit eller sovit. Så var jag vaken väldigt länge plus att jag aldrig spydde en enda gång under hela helgen.

I söndags kunde jag faaan inte äta nåt, jag mådde så jävla illa bara jag tänkte på mat. Jag umgicks lite med en kompis i söndags och sen skjutsade jag hem henne till gruva. Jag kände att jag borde inte ha kört bil i söndags.

Igår åt jag ingenting förens kl.16 eller nåt sånt. Då åt jag, Marcus och Martin lite makaroner. Vi var i Zinkgruvan igår eftersom Martin & Marcus skulle skruva växellåda på Martins 240. Jag satt ute i solskenet en stund och kollade när dom höll på och skruvade. Sen kände jag mig så trött, så jag la mig på pappas soffa och nästan somnade. Igår åt jag faktiskt 2 gånger, för jag fick mat när jag kom hem till Carina & co också. Då åt jag köttgryta och ris, jag tycker egentligen inte om ris. Men det gick att äta i alla fall. Sen satt vi och tittade på Fångarna på fortet. Marcus hade tjatat om att han skulle se det hela dagen, men sen när vi tittade på det då somnade han. Det var rätt så roligt igår fast att det inte hända så värst mycket.

Idag så tvättar jag kläder. Sen så får jag se om det blir att skjutsa Martin & Marcus till gruvan så de får fortsätta att skruva. Det blir säkert inget med det idag eftersom det regnar och dom nämligen måste skruva utomhus. Sen så skulle jag antagligen umgås med Lotta på eftermiddagen, om hon orkar. Hon är säkert trött efter skolan.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0