Galen helg

I fredags blev det att festa till lite grann. Men det blev ju inte att festa med den som jag trodde att jag skulle festa med. Har varit lite sur i helgen över det. Hon lyssnar tydligen med arslet, ingen idé att bryr sig om henne. Jag är inte sur längre, men jag tänker inte umgås med henne i alla fall. Orkar inte med att allt bli så jävla besviken.

Vi var först hos mig och festade till lite. Sen så drog vi på en jävligt onödig roadtrip till gruvan. Sen var vi på fest på två andra ställen. Jag strulade med en kille och sen hade jag sex med en annan på en toalett utan belysning... hehe. Jag kom hem cirka kl.6.30 på lördagsmorgonen, snacka om grisfest... hehe.

Igår så vaknade jag cirka kl.13.30 och kände mig fortfarande onykter. Men jag nyktrade till efter några timmar och då kände jag mig jävligt bakis. Jag hade ont i huvudet och mådde illa som faaan. Jag tog en ipren och huvudvärken försvann. Men jag pallade inte med att äta för hade gjort det hade jag säkert spytt eller nåt.

Sen så är jag så smart och lovar att vara chafför. Jag funderade en stund på att backa ur för att jag började må så jävla illa. Men jag mådde som tur var bättre sen, så jag körde. Jag var rätt så trött under kvällens gång, men jag började piggna till lite när vi hade slutat åka runt. Jag körde Anders Impala 63:a och vi var till Motala en sväng och snurrade runt. Jag hade bitvis rätt så kul i alla fall, det är rätt så kul att köra på folk som härjar satan. Men jag blir så sugen på att själv vara en av dom onyktra som härjar som fan. Jag känner mig jävligt sugen på att supa, knulla och åka raggarbil nån gång snart... hehe. Får väl se om man kan får följa med nån snäll själ och åka raggarbil & supa nån gång framöver. Jag skulle ju vara nykter ett bra tag framöver, men jag tror att jag skippar det. För det är så många som vill att jag ska vara med dom och supa. Det kan jag ju inte göra om jag är nykter... hehe.

Jag kom hem vid kl.6 imorse och jag gick upp strax efter kl.13. Jag har känt mig så seg hela dagen, känt en blandning av bakfylla och onykterhet fast att jag inte ens drack igår.

Jag körde Olle till Gruvan förut så han kunde hämta sin bil. Efter det så käkade jag, Lotta och Pata.

Nu sitter jag här i min egen ensamhet och funderar på ifall jag ska gå upp och härja med dom igen.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0