I feel good...

Jag mår toppen idag och det har jag inte gjort den senaste tiden. Jag har haft så mycket skit att tänka på. Men idag är jag på toppen humör och sitter & ler för mig själv. Jag är jätteglad och mår så himla bra, jag vet inte ens varför. Det har inte inte hänt ett skit idag, jag har bara jobbat & slitit. Sen duscha jag och åt när jag kom hem. Nu sitter jag på balkongen och njuter av att det är fint väder idag.

Jag kanske mår bra för att jag har kommit underfund med en hel del saker. Jag helt enkelt bryr mig inte om alla som försöker trycka ner mig. Folk som säger att dom gillar mig när dom visar motsatsen. Jag orkar inte engagerar mig i alla jävla dynga, jag går vidare med mitt liv. Jag går mot ljusare tider och mot mer positiva människor. Jag vill inte umgås med folk som bara gör mig irriterad, ledsen och arg. Gillar du mig, så visa det på ett bra sätt. Jag vill att folk ska våga visa att dom gillar mig fast att dom är nyktra. Jag vill inte bara hör att jag är söt, snygg, att dom gillar mig, är kär i mig etc när dom är fulla. Jag litar inte ett skit på vad killar säger när dom är fulla, om dom inte kan säga samma sak när dom är nyktra. Tycker jag om nån eller tycker att nån är snygg, kan jag säga det även när jag är nykter. Men jag kanske inte går fram och säger det till vissa. För jag orkar inte med att höra en massa elakheter tillbaka. Men skulle dom fråga, så skulle jag vara ärlig och säga som det är. Jag är väldigt ärlig av mig... =)

I don't give a shit about you and it makes me feel good...

I'm in a good mood....

Puss puss...

Kommentarer
Postat av: alexandra

killar me alkohol i kroppen snackar oftas bara en massa skit. stå på dig! (y) :)

2010-08-13 @ 04:24:37
URL: http://alexandranordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0