I'm really crazy...

Jag är ju trevlig mot folk eller inte. Jag stod ju och skrek som faaan i lördags att om ni inte gillar min musik så kan ni gå hem. För så fort jag vände ryggen till, så var det nån jävel som byte musik. Dom satte igång spotify och spelade konstig musik. Så jag stängde av internet, då var det nån som sa att internet inte funkade. Då sa jag bara konstigt, jag stängde liksom av det för att slippa höra på hiphop och sån dynga. Jag är nog lite speciell ibland.

Jenny kom förbi en sväng förut när hon hade lunchrast, så då pratade vi om helgen som varit. Det är roligt ibland... hehe. Jag har faaan suttit och garvat för mig själv. För att jag är verkligen inte som jag ska vara när jag dricker, men det är faaan så det ska vara... =)

Jag har nyss kommit hem efter att ha skjutsat Martin och Marcus till Zinkgruvan. Dom skulle skruva lite idag med. Får väl hoppas att dom lyckas få ihop skiten.

Det var fint väder för en stund sen, men nu regnar det. Jag är så trött på regn... suck.

Snacka om att det var jobbigt att gå upp imorse. För jag var nämligen tvungen att gå upp tidigt och tvätta. Dessutom stank det kattpiss när jag vaknade, det var inte mysigt. Så det blev att göra rent kattlådorna också. Så nu luktar det inte faaan längre.

Jag ska väl "leka" med Lotta sen när hon har badat färdigt. Jag tycker att det känns lite tråkigt just nu... suck.

Jag känner mig alldeles skum. Jag har ingen matlust för femöre och eftersom jag inte äter nåt så mår jag inte så prima. Jag är jättetrött och känner mig som sagt alldeles skum. Men jag har sovit väldigt dåligt inatt också, så det är ju inte så konstigt att jag är trött. Det är lite svårt att sova när två katter ligger tätt intill och det blir skitvarmt. Men jag hade svårt att sova när dom hade dragit från sängen också. Jag har haft svårt att sova i flera veckor nu, det är inte så konstigt att jag jämt är trött. Jag har för mycket att tänka på hela tiden, jag måste faaan försöka att stänga av min hjärna ibland. Jag drömde värsta skumma drömmen inatt, jag drömde att jag skulle köpa ett hus. Jag vet inte riktigt vart huset låg nånstans, men det var jättelitet och kostade massor. Så jag fattar inte varför jag skulle vilja köpa det.

Jag tror jag ska glo på tv en stund innan Lotta dyker upp.

Puss i ljumsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0