Ingen kan ju säga att jag aldrig motionerar...

Jag har precis kommit hem efter att ha varit på promenad i nästan 1 1/2 timme, ingen kan ju säga att jag aldrig motionerar. Det var jävligt gött att vara ute en sväng, jag har lyssnat på bra musik och bra mått gott. Jag har tänkt en massa på olika saker och ting. Jag har tänkt att livet leker och det är underbart att leva... =)

Dessutom så kom jag på en liten knasig grej också. Ifall nån frågar hur jag har gått ner i vikt så kan jag säga på skämt att jag har levt på alkohol, sex och rock'n'roll... haha. Jag kommer på så knäppa saker ibland... yeah.

Jag måste försöka att gå på promenad oftare och dessutom gå på promenad ensam. Det är mer effektivt att gå själv för då kan jag gå den svängen jag vill gå och hur länge som jag känner för att gå. Jag går ju oftast på promenad själv för att jag känner att det är mer rogivande och behöver inte prata med någon. Jag kan bara vara på nåt sätt. Jag ska nog försöka att gå på promenad imorgon med, men det kanske inte blir att gå lika länge då.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0