Känner mig skum

Jag kände mig skum igår och jag känner mig jävligt skum idag också. Jag har typ bara sovit hela dagen, jag kan bara inte hålla mig vaken. Jag är så trött och orkar ingenting. Jag är inte fysiskt sjuk på nåt sätt, möjligtvis att jag är psykiskt sjuk eller nåt i såna fall... haha. Ärligt talat så tror jag faktiskt att jag mår dåligt av nåt som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Jag brukar vara trött och orkeslös när det är nåt som oroar mig. På sätt och vis vet jag nåt som gör att jag mår dåligt, men det vet jag kommer gå över om ett litet tag. Det brukar det alltid göra.

Jag känner att jag bara vill fortsätta att sova samtidigt som jag egentligen skulle vilja hitta på nåt kul. Får väl se vad jag hittar på sen, jag brukar alltid vara piggare under kvällen och nätterna...

Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0