Ledig

Idag är jag ledig och jag har typ inte gjort ett enda dugg idag... suck.

Igår efter jobbet då var jag jätteduktig och gjorde massor med saker. Jag tvättade, diskade, gjorde rent kattlådorna och bäddade rent min säng. Jag skulle behöva städa hela lägenheten, men jag har ingen lust att göra det idag. Jag är bara ledig idag sen jobbar jag torsdag & fredag, ledig lördag och jobbar söndag-torsdag. Men sen så är jag ledig 13 dagar... =) Det ska bli riktigt gött.

Får väl ta och försöka att städa nån dag, men det känns inte så viktigt just nu eftersom jag ska jobba så mycket den närmsta tiden. Jag kommer ju knappt vara hemma i alla fall. Det blir väl att städa när jag har semester sen.

Får försöka att hitta på nåt sköj just nu. Funderar på att ta en drink eller två. Men jag hade ju tänkt att vara nykter i fyra veckor nu och jag har än så länge bara varit nykter i 1 1/2 vecka. Men det suger lite i supar-tarmen. Det känns lite onödigt att dricka idag, det är bättre att hitta på nåt annat. Men vad??? Jag har ingen aning vad jag vill göra. Jag funderar faktiskt på att gå ut en sväng för det är väldigt fint väder just nu... =)

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0