Lustigt...

Min bror är bra lustig ibland. Igår när jag satt hos Carina & co då frågade han om jag hade gått ner i vikt. Då frågade jag honom om han menade att jag hade gått ner mer sen vi sågs senast och det var ju inte länge sen vi såg varandra senast. Under den tiden har jag ju bara gått ner nåt kilo och det syns inte så mycket. Han sa att jag såg så smal ut. Undra ifall inte han har märkt att jag har gått ner i vikt. För jag har ju gått ner cirka 20 kilo under det senaste året.

Meduza är försvunnen, hon har inte varit hemma sen i tisdagskväll. Jag kunde knappt sova inatt för att jag är orolig. Det har säkert hänt henne nåt eftersom hon inte har kommit hem. Jag hoppas att hon kommer hem, men det ser mörkt ut. Hon har inte varit borta i flera dagar förut. Jag saknar min lilla kissekatt... =(

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0