Nu vet jag hur jag ska göra

Jag har planerat in hur jag ska göra med nykterheten och så. Jag ska dricka lite på fredag och då har jag varit nykter i nästan 3 veckor. Sen blir det att dricka den 21a augusti och efter det så blir det att vara nykter i minst 2 månader. Så efter den 21a augusti så blir det inte att dricka förens i början av November eller nåt sånt. Jag känner att jag behöver några vita månader efter sommaren, för det har blivit en hel del alkohol under sommaren speciellt under Power Meet och Askersunds Cruisingen.

Men sen så vet jag inte riktigt om jag kommer leva celibat till nästa år eller så. Det kommer säkert att skita sig på ett eller annat sätt. Jag har ju inte haft sex på ett litet tag nu. Men har jag sex, så tänker jag inte ha sex med vem som helst. Det måste vara någon jag verkligen vill ha sex med. Och dom är nog väldigt lätt räknade... haha. För dom flesta killar jag känner är stora idioter. Dom är inte mycket att hänga upp i granen... hehe. Jag kanske skulle bli lesbian istället, men det känns inte riktigt rätt. Jag tänder för mycket på killar... hihi. Jag kom på en sak för ett tag sen och det är att jag tänder på värsta slusken... hehe. Faktiskt det är så, jag tänder på en massa raggarslusk... hehe. Men det är ju som så att jag tycker inte att det är så attraktivt med män som som ut som fjollor och spenderar mer tid framför spegeln än vad jag gör. Män ska vara män... helt enkelt... så är det bara... hehe.

Puss i ljumsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0