Nykter & Celibat

Jag har varit nykter i cirka 12 dagar och levt i celibat i cirka 13 dagar. Men jag kommer bara att vara nykter 2 veckor till sen kommer jag att dricka lite grann. Celibat kommer jag nog kunna klara längre tid... haha. Jag har ingen lust att ha sex med någon som jag inte har känslor för, så det blir att inte ha sex på ett tag. Jag har ju ingen att gilla just nu eller jag kanske har det. Det märks hur det blir med saker och ting. Just nu känns det som om ingen gillar mig. Det är knappt aldrig någon som hör av sig till mig, jag orkar inte vara den som alltid ska höra av mig till alla. Så jag får väl umgås med mig själv i min egen ensamhet... haha. Jag har i alla fall några stycken att umgås med.

Jag har knappt sovit nåt i natt, jag blev ju väckt kl.8.30 av att telefon ringde. Så det är nog några som gillar mig eftersom en del ringer tidigt på morgonen... haha.

Jag känner mig så seg idag, ändå så var jag nykter & städad igår. Men jag var ju upp tills det blev ljust ute... haha.

Jag vill hitta på nåt idag, men jag vet inte vad... hmmmm....

Puss & snusk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0