Ödet

Det är faaan sjukt, jag kom på en sak igår. Jag gjorde en sak för flera år sedan som var menat till en person, men som en annan person trodde var menat till den. Jag tror på något sätt att det var meningen att fel person skulle få det. Jag vet andra saker som pekar åt ett visst håll. Men just nu tror jag bara att det inte är meningen. I don't really give a crap anymore. Forget and move on...

Jag ska iväg och jobba nu. Det känns ju allmänt rockigt eller inte. Ikväll blir det att gå och lägga mig tidigt, jag ska jobba imorgon med.

Puss puss...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tråkigt att jobba nu när det är helg.. men det är bättre än att inte jobba alls!

2010-08-28 @ 08:00:16
URL: http://emptypages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0