Orolig sömn

Jag har sovit jättedåligt inatt. Jag har legat och tänkt på allt möjligt mellan himmel och jord. Jag har sovit extremt oroligt. Jag fattar inte varför jag jämt ska ha så svårt för att somna och sova bra. Jag har haft sömnproblem sen jag var liten och sov i spjällsäng. Mamma och pappa har berättat för mig att enda sättet för att få mig att sova var att lägga madrassen på golvet & vända spjällsängen upp och ner. Annars så klättrade jag ur den på en gång för jag vill helt enkelt inte sova, jag kunde inte slappna av. Så jag har alltid haft jättesvårt för att bara koppla av och somna. Jag är avundsjuk på dom som bara kan lägga huvudet på kudden och somna direkt.

Jag ligger och vrider & vänder mig i en timme eller fler innan jag somnar. Och på senare tid har jag sovit väldigt oroligt och drömt mycket mardrömmar. Jag brukar kunna sova rätt så bra bara jag somnar, men på senare tid så blir det aldrig någon bra sömn.

Idag blir det i alla fall att festa... =)

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0