Party party... yeah

Det blir nog att jag dricker lite på fredag fast att jag inte skulle dricka förens den 21a augusti. Får väl se hur det blir när det närmar sig. Jag ska festa med en kompis som jag knappt har umgåtts med någonting under hela sommaren. Så det ska bli sköj att ta någr drinkar med henne, om hon inte backar ur vill säga.

Jag undrar om det händer nåt kul på fredag. Gör det inte det, så får vi väl fixa så det händer nåt kul. Det brukar alltid lösa sig på ett eller annat sätt... =) Bara jag är med så blir det ju kul... haha. En hel del har sagt att jag blir så rolig när jag är full, medan en del andra säger att jag bara är jobbig. Jag är ju nämligen papekoja på speed när jag är full. Dessutom så blir jag väldigt mycket fjortis när jag dricker, men det är bara kul... hehe.

Sug och svälj trevlig helg... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0