Rastlös all the time...

Jag är faaan jämt rastlös och nästan klättrar på väggarna. Jag mår bara bra när jag har saker att göra hela tiden, jag hatar att vänta och inte ha nåt att göra. Just nu sitter jag på balkongen och njuter av det fina vädret. Men solen försvann, så just nu är det inte lika fint väder som det var för en liten stund sen. Men jag njuter i alla fall av att det inte regnar idag... =) Jag jobbade bara en kort dag idag, det är jävligt gött. Jobbade 7.30-14, imorgon jobbar jag 8-16 och på torsdag jobbar jag 7-16. Sen så är jag ledig i 13 dagar, det ska bli så grymt skönt. Det har varit så mycket krångel på jobbet dom senaste veckorna, men det är det nästan alltid under sommaren när folk är på semester.

Nu kom solen tillbaka, snacka om gött. Jag och Meduza sitter är ute och njuter... =) Jag lyssar på musik och mår allmänt gött just nu. Jag skulle vilja ha nåt mer att göra, men men that's life. Jag har så svårt för att bara slappna av och ta det lugnt. Jag känner mig rastlös så fort jag inte har nåt att göra. Det är nog därför som jag springer omkring så mycket på jobbet fast att jag ibland inte ens behöver det. Och bara kan sitta och ta det lugnt en stund.

Nu ska jag väl försöka att bara sitta här och njuta av vädret.

Peace and love...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0