Road trip för faaan...

Jag, Lotta och Mattias åkte på lite road trip till Zinkgruvan förut idag. Jag var tvungen att testa fyrhjulsdriften på bilen lite grann. Vi åkte värsta skogsvägen, det kändes som att åka berg och dal bana. Men det var kul som faaan och så titta vi lite på gruvhål och fin utsikt & allmänt muppade oss. När man har tråkigt och inget att göra, då gör man lite crazy saker. Efter det så åkte vi bara runt lite Askersund och muppade oss lite i stan. Nu så har jag precis kollat färdigt på en jävla rutten film, men den hade väl några roliga scener.

Jag vet inte riktigt vad för mupp grejer jag kan hitta på nu. Klockan börjar ju ticka iväg, men jag känner inte för att gå och lägga mig än. Jag behöver ju inte sova riktigt än heller. Jag börjar ju inte jobba förens kl.15 imorgon.

Jag måste försöka komma på nåt roligt att göra på fredagkväll, jag är ju ledig på lördag. Men det blir nog att vara nykter i alla fall. Jag ska vara nykter tills den 21a augusti, då har jag varit nykter i nästan en månad. Jag drack ju alkohol senast den 25e juli. Det blir att vara nykter ett bra tag efter den 21a augusti sen också. Jag ska knappt dricka överhuvudtaget i höst har jag tänk. Jag gör bara en massa dumheter när jag dricker. Jag får satsa på att vara chafför och så istället. Det kanske blir att köra runt lite på fredag och vara allmänt mupp.

Allt är bara mupp just nu... haha. Jag gillar fan det ordet... hehe. Det är nog därför som jag använder det typ hela tiden.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0