Rock'n'roll faktorn är på topp...

I fredags var jag alldeles skakis, mina händer darrade som faaan. Men det gick över som tur är, jag vet varför jag var sån. Men det tänker jag nämligen inte ta upp här. Det är liksom rätt så över nu tror jag... Nu mår jag nämligen alldeles utmärkt... =)

Jag slutade jobba kl.20.30 igår kväll. Jag gick hem en sväng och käkade. Sen gick jag runt några varv på stan och kollade läget. Det var så tråkigt att bara sitta hemma och glo. Jag träffade Lotta och Pata, då hade det hänt en hel del grejer. En viss idiot hade gjort en massa dumheter, så Lotta slog ner honom. Det är rätt åt honom... hehe. Jag gick ett varv till på stan och träffade på Ida. Jag vet att hon tjatade tidigare på dagen att hon ville till Vretstorp. Så jag sa att jag kunde köra till Vretstorps Parken om hon fortfarande ville dit. Det värsta var att det blev att vi åkte iväg senare än vad vi hade tänkt eftersom Lotta och Pata var tvungna att snacka med snuten först. Men sen så åkte jag, Lotta, Pata, Ida och Isabelle till Vretstorp.

Det var jättekul där fast att jag var nykter och städad. Jag brukar typ aldrig ha kul när jag är nykter på ställen där nästan varenda jävel är onykter. Men jag hade jätteroligt och var på jättebra humör. Jag borde ha varit lite sur och tvär över en del saker, men jag brydde mig inte ett piss om det. För jag vet att jag har ingen anledning att vara sur, när jag vet att jag gör likadant själv. Det lustiga är att jag körde och var nykter. Men jag betalade all bensin plus inträde till mig, Lotta, Isabelle och Ida. Pata låg nämligen kvar i bilen och sov. Jag tror att jag får tillbaka pengar från två av dom i alla fall. Det märks väl om jag får det eller inte. Jag har kommit på att det stämmer nog det en del säger att jag är för snäll av mig. Men sanning är ju det att jag är bara en väldigt generös person av mig. Jag har inga svårigheter att bjuda på saker och ting. Det är många av mina vänner som har dåligt med pengar och jag vill gärna ha med dom på saker och ting. Då bjuder jag ofta så jag vet att dom följer med mig. Det är inget roligt att sitta och supa för sig själv eller vad det nu är man ska göra.

Det är lite lustigt igår. Jag såg faaan ut som skit, men jag hade roligt som faaan. Jag hade ju inte gjort i ordning mig ett dugg. Jag hade inte fixat håret, sminkat mig eller nånting sånt. Jag kommer inte ihåg att jag har haft så roligt i nyktert tillstånd på väldigt länge... =)

Jag vet att jag nämligen är bäst och jag tycker om mig själv. Men samtidigt tror jag inte att det är så många som gillar mig överhuvudtaget. Jag känner mig inte speciellt omtyckt. Men igår fick jag höra att jag var snygg, fin, snäll och att några sa att tyckte om mig väldigt mycket. Jag får ju typ aldrig följa med ut på någonting, det är aldrig någon som vill ha med mig. Men det kan ju bero på att jag är jävligt jobbig när jag är full. Men alla mina vänner säger att jag blir så rolig när jag är full. Jag hatar att folk bara ringer mig när dom vill ha chafför. Kan ingen ringa mig och säga att dom vill ha med mig ut & festa istället??? Jag vill också ut och åka. Jag vill inte bara sitta hemma och mögla... suck...

Jag är lite irriterad på ett visst samtal jag fick igår av min far. Men men shit happens. Är han sur på mig, så är han väl det. Jag kan inte göra så mycket åt det tyvärr...

Jag lyckade komma upp och jobba imorse. Fast att jag var ute sent igår. Jag brukar alltid lyckas med det, jag brukar ju ändå aldrig sova speciellt mycket. Jag hatar att sova, det är så tråkigt. Dessutom har jag svårt för att somna och jag sover inte många timmar när jag väl har somnat.

Det är en del saker som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Men det märks väl vad som händer i framtiden. Just nu känns det bara som det är dags att lägga allt på is igen eller lägga ner allt för all framtid. Orka bry sig, det spelar liksom ingen roll längre.

Jag mår faaan toppen just nu och jag vet inte ens varför jag är så glad... =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0