Tjo hej...

Igår natt så fick jag sms från nån 17 årig kille från Laxå. Han undrade vem jag var och hur han hade fått mitt nummer. Jag har ingen aning om hur han har fått mitt nummer, jag hade i alla fall inte hans nummer. Så jag var ju tvungen att fråga vem han var också. Jag har inget minne att jag har träffat nån 17 åring från Laxå, så jag misstänker att han har fått numret av någon annan. Jag kan ju ha träffat honom när jag var full, men varför skulle jag ha gett honom mitt nummer? Det verkar ju bra onödigt, så tror mer på att det är nån annan han har fått det av.

Det är lite pinsamt att jag försov mig igår när jag började kl.8 på morgonen, men det kan ju bero på att jag hade smsat med den där 17 åringen som gjorde att jag försov mig. Men det är första gången jag har försovit mig sen jag började jobba på Norrabergen och jag har jobbat där cirka 5 månader nu.

Igår efter jobbet så umgicks jag lite med Lotta och vi var uppe hos Carina en sväng. Kollade lite när Martin & gänget drack lite. Lotta drack ju också lite grann, men jag var ju nykter och städad. Sen kom en kompis och hämtade mig & Lotta en sväng för att han skulle ha pengar av mig. När jag kommer tillbaka så har Pata & Jens flyttat på min bil så den stod på ett gärde. Jag blev lite irriterad, det var lite jobbigt att köra därifrån. Men jag lyckades till slut... hehe. Det är tur att det är fyrhjulsdrift på bilen.

Senare under kvällen så drog alla iväg för att supa. Så jag var hemma och glodde en stund. Sen så drog jag ut på stan för att träffa Alex. Då ringde Pelle, så jag körde Pelle till Vretstorps Parken. Alex följde med och det var inte så kul. Vi gick ju aldrig in på stället, vi var bara utanför. Det var jävligt dåligt med folk i allmänhet. Det var typ dött på parkeringen, så jag fattar inte att vi var där i flera timmar. Men det kom ju några roliga människor som vi snackade med. Jag kom väl hem ungefär kl.2.30 och sen gick jag inte & la mig förens kl.4.30. Så jag har inte sovit allt för många timmar.

Jag är ledig idag och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Det blir nog inga nattliga utflykter idag eftersom jag ska upp kl.7 imorgon. Jobbar ju 8-13 & 16-21 imorgon.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0