Tjohoooo

Igår gick jag på promenad i en timme i regnet. Fy faaan vad jag var blöt när jag kom hem plus att jag hade ont i benen som faaan. Snacka om att jag fick motion igår, för jag har träningsvärk idag... =) Snacka om att jag har blivit nyttig på senare tid. Är ute och går som faaan plus att jag håller mig till att äta det jag ska äta.

Jag har nyss kommit hem efter att ha åkt Blazern på skogsväg. Det känns precis som att åka berg och dal bana. Snacka om att det är kul... =)

Imorgon blir det antagligen att festa. Fast det känns som det händer roligare saker på lördag. Men jag har ju ingen som jag kan åka med nånstans. Så jag tror att det blir att vara hemma och festa, om det inte blir något annat bestämt. Får väl se senare vad vi bestämmer oss för att göra i helgen.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0