Veckan som gått

Den här veckan har varit lite speciell på olika sätt. Både i måndags och i tisdags skjutsade jag Martin & Marcus till Zinkgruvan för att dom skulle byta växellåda i 240:n. Dom fick ordning på allt sent på tisdagskvällen. Jag gjorde dumma saker under tisdagsnatten...

I onsdags gjorde jag inte så mycket överhuvudtaget. Jag var med Martin och Marcus till Zinkgruvan en sväng. Sen var jag och Lotta en vända på marken, det sög ju multipung.

I torsdags jobbade jag 7.30-16. Sen på kvällen åkte jag runt med Peter och Jenny. Vi snackade en massa gamla minnen. Peter berättade om när jag var chafför till Harge för flera år sedan. Jag skulle upp tidigt och jobba dan efter, så jag vill inte vara kvar där mer än nån timme eller två. Så dom skynda sig till bilen när dom såg att det hade gått nån timme eller nåt. När dom kommer till bilen, så är inte jag där. Så dom ringde flera gånger och sen när jag svarar då sa jag ni kan ju fan inte ringa och störa mig när jag suger kuk. Fan va jag skrattade när han berättade det. Jag kommer inte ihåg att jag sa så. Jag kommer bara ihåg att jag hade sex med någon och att dom ringde & undrade var jag var nånstans. Jag trodde bara att jag sa att jag skulle komma snart. Haha...

Igår så var jag och Jenny iväg & shoppade på eftermiddagen. När vi kom hem så började Jenny dricka och sen drack en hel del andra människor också. Medan jag satt nykter och tittade på, jag har ju nämligen jobbat idag och ska iväg & jobba sen igen. Jag körde runt lite på några en stund också, sen drog jag hem efter kl.23 nån gång och sov. Men jag blev ju nämligen väckt vid kl.2. Det var en kille som undrade vad jag gjorde och jag sa att jag sov. Han ville att jag skull öppna dörren för jag skulle med och åka raggarbil. Jag sa att jag var tvungen att sova för jag skulle upp och jobba. Då sa han att han också skulle jobba, han skulle jobba på att hitta ett ligga. Han sa att om du har tur kan det bli du. Sen så hörde jag raggarbilen utanför och att någon knackade på porten. Jag bara struntade i det och somnade om.

Jag drömde värsta skumma drömmen när jag blev väckt. Jag drömde att jag,  3 vänner och en idiot skulle åka till USA. Flygplatsen låg vid Shell och jag hade tydligen glömt att packa. Extremt skum dröm.

Jag var på lite dåligt humör igår kväll, men det känns bättre idag. Får väl se hur det blir med allt. Det ordnar sig på ett eller annat sätt.

Idag så har jag jobbat 8-13 och ska iväg & jobba 16-20.30. Jag fick skjutsa folk till bolaget direkt efter att jag slutade jobbet förut. Så folk ska tydligen festa idag med.

Jag funderar på att verkligen leva i celibat ett tag eller om jag ska bli lesbisk eller nåt. Är så trött på killar just nu, det enda dom duger till är att knulla eller kanske inte ens det.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0