Ågren...

Jag har på senare tid haft mycket ågren efter att jag har druckit alkohol även när jag inte har gjort några dumheter överhuvudtaget. Jag ska dricka alkohol på Juldagen och ev på Nyårsafton sen så blir det nog lugnt ett tag. Jag ska nog vara nykter under Januari och Februari, vad jag vet så händer det inte så mycket överhuvudtaget så jag kan lika gärna vara nykterist en period.

Det är bara dagen efter som jag har lite ågren, sen så går det över. Så det är inte så farligt, men irriterande. Jag har inte direkt gjort något pinsamt eller några dumheter under den senaste månaden. Jag har faktiskt hållt en rätt så låg profil.

Jag har en del planer som jag hoppas att jag lyckas med, det skulle vara riktigt sköj om saker och ting blir som jag har tänkt. Det märks väl hur det blir och lyckas jag inte, så gör inte det så mycket.

Idag kommer mamma och Lennart hit och ska fira mig. Imorgon på min födelsedag så kommer pappa och Martin hit och firar mig. Jag är tvungen att bjuda på tårta fast att jag inte ens tycker att det är gott med tårta.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0