Bevisa mig fel nån gång för fan

Nu har jag inte jag suttit vid datorn sen Juldagen, så jag tänkte att det var dags att skriva lite vad som har hänt under senaste tiden.

Jag kom iväg till Hällabrottet på Juldagen och det var grymt kul. Jag skämde säkert ut mig som faaan, men men det är så det ska va... =) Det är ju som så att jag kommer alltid att vara 17 år i sinnet, så är jag lite barnslig ibland så är det nog därför.... haha. Det hände en hel del roliga saker i lördags och jag har kommit på att jag är faaan helt galen. Jag blir rätt så IQ befriad när jag dricker alkohol. Jag sov typ hela söndagen, jag var helt slut efter en rolig natt. Men tydligen så trodde en del att jag hade herrbesök i söndags, skulle inte tro det. Jag mådde så jävla illa i söndags, så ingen kille hade tyckt att det hade varit roligt att umgås med mig då.

Jag känner på mig en massa saker och jag hoppas alltid att jag ska ha fel, men tyvärr så har jag alltid rätt. Jag skulle vilja att killar skulle bevisa mig motsatsen att dom inte alltid är svin. Jag gjorde ett litet test på det igår, jag skickade ett sms till en kille och jag räknade inte med att få nåt svar för att killar är svin. Jag hade rätt, jag fick inget svar. Ändå skrev jag inte pussigull sms eller nåt sånt. Jag skickade inte ens smset för att jag är jätteintresserad eller nåt sånt. Men på något sätt så är killar rädda små idioter som tror att man vill något mer än vad man vill bara för att man hör av sig. Många gånger hör jag av mig till killar när jag har fått deras nummer bara för att vara snäll, det känns så taskigt att inte höra av sig när man får nåns nummer. Jag räknar inte med bli tillsammans med någon bara för att jag strular med dom nån gång. Jag är inte så naiv och blåögad. Jag tycker att det skulle vara kul om killar bevisade mig fel nån gång.

Jag har bestämt mig nu för att inte bryr mig om karlar överhuvudtaget. Träffar jag på någon som jag tycker om och som tycker om mig tillbaka, så gör jag väl det. Men jag tänker inte leta efter någon för jag känner att ingen karl på denna jord förtjänar mig. För jag är nämligen så jävla mycket bättre än dom.

Undra vad som händer på Nyårsafton? Som det ser ut nu så blir det att äta tacos och glo på film med mina katter... hehe. Jag känner ingen större lust till att dricka och jag har dessutom ingen att dricka med och ingenstans att dricka. Så jag tror att jag för en gångs skulle är nykter på nyår. Jag var nykter och var chaufför på nyårsafton för ett par år sen kom jag att tänka på just nu.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0