Driving around

Jag kom precis på att det är min födelsedag nu. Det har ju nämligen blivit den 15e december och jag har inte gått & lagt mig än. Jag var precis ute och åkte en sväng med min bil. Jag skulle ha gjort det tidigare idag, men det blev ju aldrig av. Jag hade ingen lust att åka runt för mig själv. Men det blev att åka runt för mig själv i alla fall för att det kom aldrig någon som kunde följa med mig en sväng förut idag. Det var ganska rogivande att åka runt några raggarvarv på stan för det var så tyst & lugnt. Det var ingen annan som var ute och åkte. Alla ligger väl antagligen och sover. Om ni undrar varför jag överhuvudtaget åkte runt nåt så är det för att jag vill att min bil ska starta när jag verkligen behöver den. Nu när det är så kallt så finns risken att den inte startar om jag inte försöker att åka lite med den emellanåt. Jag åker så sällan med min bil, så jag får åka en sväng med den emellanåt för att inte batteriet ska dö.

Jag hade tid att tänka en hel del när jag var ute och åkte. Det är lite terapi att bara åka runt för mig själv. Jag har svårt att glömma en del saker, men det är dags att glömma och gå vidare nu. Det har det varit ett bra tag och jag hade glömt. Men så kommer ju någon och påminner mig & då bubblar allt upp igen. Jag måste gå vidare och det kommer jag att göra med stormsteg. Jag vet att det väntar något bättre runt hörnet... =) You snooze, you lose... hehe... Too bad for you.... Jag har inget att förlora, bara allt att vinna. Jag förlorar ingenting, det är bara en del andra som förlorar. Dom får skylla sig själv, det är inte mitt problem.

Puss & Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0