I remember

Jag kommer ihåg att jag var så lycklig och glad över en del saker för några månader sen. Jag trodde inte att det var sant att en del saker hände mig. Jag hade svårigheter att sova för att jag tänkte så mycket på allt när det inte var så bra längre. När jag hade landat efter att haft mitt lyckorus, så märkte jag att allt bara var en illusion. Allt som sagts och gjorts betydde inte ett jävla piss, det betydde nåt för mig men vad spelar det för roll.

Jag är inte olycklig nu, jag är lycklig. Men på ett helt annat sätt. Jag mår bra och känner att allt kommer att bli toppen. Jag trivs bättre med mig själv nu än vad jag gjorde för ett par år sen. Men det finns ju vissa saker som jag vill ändra, får väl se hur det blir med det hela. Jag har en del saker inplanerat som jag måste ta itu med under januari månad.

God Jul på alla söta och rara människor där ute!

Puss & kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0