Orka med en massa idioter....

Jag har nyss gått upp, jag har sovit bort hela dagen. Men det är för att jag är sjuk och inte mår riktigt bra. Det blev ju inte direkt bättre när jag blev väckt imorse av någon svartsjuk jävla fitta. Hon ringde och frågade mig varför en viss karl sov hos mig i helgen. Jag sa att vi bara är kompisar, men hon verkade inte tro på det. Jag sov ju ihop med en annan killkompis förra helgen. Bara för att man sover ihop så betyder det inte att man ligger med varandra. Jag har nog inte haft sex på en månad eller nåt. Jag ligger inte med varenda jävel jag träffar på. Nästa gång den där fittan ringer ska jag nog säga att vi är jättekära och ska gifta oss eller nåt sånt. Jag fattar inte varför jag alltid råkar ut för svartsjuka kärringar som ringer och trakasserar mig. Om "deras" karlar gillar mig bättre än dom så hjälper det inte att ringa och tjata på mig. Ringer till karln och tjata istället. Jag vet inte vad som kommer att ske i framtiden, jag tänker inte hoppas på en massa. Då blir jag bara ledsen och besviken. Tiden får utvisa hur det blir med allt. Jag tar en dag i taget.

I fredags var jag och Jenny i Stockholm. Det var trevligt samtidigt som det var jobbigt. Jag blev rätt så trött på att springa i affärer och trängas med allt folk. Det blir ingen fettsugning, jag har inte så mycket fett att ta bort. Så det blir att göra en bukplastik istället. Det blir inte att gå på nån konsultation om det förens efter nyår. Jag har varken tid eller pengar att gå på en konsultation till just nu.

I torsdags bestämde jag och Jenny att vi inte skulle festa i lördags, sen under torsdagsnatten och fredagen så kom vi på att vi skulle festa i lördags i alla fall. Så jag fixade chaufför i lördags, men Jenny följd inte med. Så det blev jag och några andra som åkte iväg. Först var vi i Röfors, men det sög ju multipung. Det var knappt nåt folk där. Jag funderade i lördags på vart allt folk festade egentligen. För vi åkte till Brändåsen sen och det var mer folk där. Men det kändes ändå som om en jävla massa människor bara satt hemma och glodde i lördags. Men kul hade jag i varje fall. Vi hade nog roligast innan vi ens åkte någonstans. När vi bara satt hemma hos mig och snackade. Men men det var rätt så kul att åka ut en sväng också Det var ju trevligt folk som jag umgicks med.


Det kändes lite segt att jobba igår kväll. Men jag körde på att dricka varannan vatten i lördags, så jag var rätt så pigg igår i alla fall. Det var på något sätt värt att åka ut en sväng i lördags. Det var en del saker som gjorde mig glad!

Men jag fick redapå nåt i lördags som jag blev både äcklad och full i skratt över. Saker och ting är bra lustiga ibland. Jag hade en känsla av att det var så som jag fick reda på i lördags, men ändå känns det helskumt. Jag kan ju säga att jag ångrar en del saker ja gjorde för ett par veckor sen. Jag har inte haft nån ångest av det förens i lördags, it's so sick!

Nu ska jag gå och lägga mig igen. Jag är inte alls piggelin, jag ringde till jobbet & sjukanmälde mig imorse. Jag stannar hemma imorgon med, sen på onsdag får jag hoppas att jag orkar att jobba.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0