Party party....

Det blev lite party igår fast att det kändes väldigt segt i början. Men jag är jävligt glad att det inte blev värsta fyllekalaset, vi var nog inte mer än 10-15 pers igår och det var skönt. Jag ville inte att det skulle komma mer än så många hem till mig. Jag pallar inte att ha fler människor hemma hos mig, det blir bara rörigt och inget kul då. Jag hade jävligt kul igår, men det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det blev inte direkt nåt ragga till mig, men samtidigt så märkte jag att det var några som stötte på mig. Men jag brydde mig inte så mycket om det.

Jag är fortfarande onykter och det är så det ska vara. Om min lilla vän hör av sig snart, så blir det att köpa pizza och glo på film. Jag köpte en flaska sprit inatt som jag skulle dricka idag, men det blir nog inte att drick förens om2 veckor igen. Jag har typ bara 100 kr kvar efter att jag köpte sprit och det blir att köpa pizza för dom pengarna... =) Jag får nog låna pengar av mig själv så jag kan bjuda folk på tårta när jag fyller. Jag har lite pengar på mitt sparkonto.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0