Störd i huvudet

Det måste vara något allvarlig fel på mig. Jag var nyss ute på promenad och jag kom på mig själv att tänka att en kille var sexig och han ser ut som skit. Jag måste verkligen vara störd i huvudet när jag tänker att en del killar är sexiga när dom i själva verket ser ut som skit. Jag vet inte vad jag har för konstig smak när det gäller karlar egentligen. Jag får ta och skärpa till mig nu. Jag förstår mig inte på mina egna tankar ibland... suck.

Det blev inget julbak idag för Jenny skulle jobba, så det blir att försöka att baka lite imorgon istället. Jag skulle vilja hitta på nåt kul imorgon kväll. Men jag har inga pengar och jag har ingen större lust att vara chaufför. Jag tänker inte dricka heller eftersom jag ska på julbord på lördag. Jag har ingen lust att vara bakis när jag ska på Julbord. Det blir att dricka några drinkar på lördagkväll istället för att fira att jag blir äldre på onsdag. Får väl se om det kommer nåt folk och firar mig. Det blir nog en rätt så lugn tillställning hemma hos mig.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0