What to do, what to do

Jag är rastlös like hell just nu. Jag och Jenny skulle ju typ julbaka nu, men hon har inte ringt än. Jag ringde henne nyss och hon svarade inte. Så hon ligger väl antagligen fortfarande och sover. Hon sa att vi skulle börja julbaka kl.12 och klockan är efter 12 nu. Jag har hunnit gjort en hel del redan, men jag har inte så mycket mer att göra nu. Jag vill att vi ska julbaka och lyssna på julmusik...

Jag undrar vad jag ska hitta på ikväll, jag vill inte bara sitta hemma för mig själv och glo. Men jag tänker inte dricka nån alkohol ikväll heller, om det inte är någon som bjuder mig vill säga... hehe. Jag kanske kan tänka mig att vara chaufför, men det beror ju helt på vart folket ska nånstans och vilka det är som vill ha chaufför. Jag är lite kräsen av mig, jag ställer inte på vem som helst. Jag tänker inte ställa upp och vara chaufför åt svin som jag inte får nåt tillbaka av. Ska jag vara chaufför då ska jag veta att jag har fått eller får nåt ut av det nån gång i framtiden, annars kan det kvitta. Det kan vara olika saker jag kan få tillbaka antingen att jag får jävligt bra betalt, att nån i bilen ställer upp & kör på mig nån gång, jag får åka med nån annan gång eller massor med andra saker. Får jag bara skit, dåligt betalt och köra hela jävla natten åt alla håll & kanter, då kan dom dra åt helvete. Jag vill ha nånting tillbaka om jag ska köra, ska jag köra överallt en hel natt då ska nån i bilen ställa upp & köra på mig nån gång eller att jag får åka med nån annan gång dom ska ut nånstans. Jag är ingen gratis chaufför, men ibland är jag lite väl generös när det gäller mina bästa vänner. Jag brukar inte få några pengar när jag kör på mina vänner, inte ens bensinpengar. Jag gillar inte att be om pengar, jag tycker det är jobbigt. Jag vill att folk ska erbjuda mig pengar istället. Jag brukar alltid ge pengar till chauffören eller den som äger bilen när jag åker med nånstans. Jag tycker inte om att åka snålskjuts på nån annan. Jag betalar för mig när jag åker med nånstans. Jag tycker att det är lustigt att folk inte vill ha med mig nånstans, med tanke på att dom tar med folk som aldrig betalar en spänn. Jag betalar alltid bensinpengar när jag följer med och många gånger betalar jag chaufförens inträde eller mat. Har jag inga pengar, då åker jag oftast ingenstans. Då stannar jag hemma.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0