Det är inte lätt när det är svårt...

Jag dejtat en kille cirka en och en halv månad nu. Men jag känner att det inte kommer att funka. Det är många saker som gör att det är dags att lägga ner det hela. För min del så klickar det inte, jag tror inte att jag kommer att bli kär i honom. Dessutom så känns det inte som om han känner så mycket för mig heller. Det är nästan alltid jag som tar kontakt med honom och när han tar kontakt så skickar han typ bara ett sms. Jag har ju ringt honom flera gånger under tiden vi har haft kontakt, jag tror att han bara har tagit intiativ till ringa mig en gång och skickat ett par sms. Jag testade honom lite den här veckan och skulle se om han tog intiativ till att ringa mig. Han har inte ringt mig nånting den här veckan. Jag ringde och pratade honom lördag förra veckan, sen väntade jag på att han skulle ta kontakt med mig. Det tog fem dagar innan han ens hörde av sig till mig och då skickade han bara sms. Jag skulle känna att han var mer intresserad om han ringde mig istället. Jag har inte haft kontakt med honom på hela helgen, jag har inte hört av mig till honom och han har inte hört av sig till mig. Han kuggade mitt test väldigt stort, för han har inte ringt och han har inte hört av sig överhuvudtaget att han ville träffa mig i helgen. Så jag lägger ner det här nu för jag känner inte att jag är tillräckligt intresserad och han verkar inte vara så intresserad heller.

Jag tycker bara att det känns väldigt ansträngt och det bara tar en massa tid och energi i onödan. Det är så klart att man måste lägga ner tid och energi för att få en relation att fungera, men jag känner att han är inte någon som jag vill lägga ner en massa tid och energi på. Han är en jättesnäll och trevlig kille plus att han skulle aldrig vara otrogen eller nåt sånt. Men jag känner att jag inte kommer att få känslor för honom och att han inte har samma intressen som mig. Jag måste vara ihop med någon som jag har gemensamma intressen som för annars funkar det inte. För jag är sån person som har väldigt svårt att umgås med folk som har andra intressen som mig. Jag vill att det ska vara my way or no way. Det är så klart att jag har vänner som inte enbart har samma intressen som mig, men dom måste ändå kunna gilla sånt som jag gillar annars är det svårt att kunna umgås med varandra. Dessutom känner att han är rätt så tillbakadragen och osocial. Jag behöver vara med någon som är lite mer livlig och social och som bjuder på sig själv. Han skulle aldrig passa in i min umgängeskrets, han skulle nog känna sig väldigt utanför.

Puss & Kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0