Cheva Blazer

Efter jobbet idag så var jag och hämtade Cheva Blazern hos pappa. Han tyckte att jag skulle ha den några dagar först innan jag köper den och vi skriver papper och så. Ifall att jag skulle ångra mig och inte vill köpa den. Men den är så skön att köra, så jag kommer antagligen att köpa den. Det är så kul att åka runt i en annan bil nu. Jag är rätt så trött på 240:n, jag har haft den i 3 år. Så det var dags att skaffa en annan bil och Blazern är så grymt skön att köra. Blir att försöka hitta någon som vill med och åka en sväng med den imorgon. Jag har ju redan kört den ett tag idag eftersom jag körde den från Zinkgruvan och hem, men det skulle vara kul att visa upp den för någon också... =)

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0