Den klubb som vill ha mig som medlem vill inte jag vara medlem i... =P





Jag sökte medlemskap i en motorklubb för ett tag sen och jag blev inte medlem. Men jag ville egentligen inte bli medlem för jag var inte riktigt nykter när jag sökte plus att jag inte har tid att engagera mig i nån klubb. Jag jobbar heltid i vården och jag jobbar en hel del helger. Jag känner knappt att jag har tid att umgås med mina vänner nu för tiden ens. Jag har knappt nåt socialt liv utanför jobbet... suck. Men det var ändå lite kul att testa om dom skulle acceptera mig som medlem eller inte. Dom ville inte ha mig som medlem, men det var bara nån röst eller så från att jag blev det. Så dom kan ju inte ogilla mig allt för mycket i alla fall... hehe.

Puss i ljumsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0