Drömtydning

Jag drömde en väldigt sjuk dröm inatt. Jag drömde att mamma var döende i cancer. Det var verkligen en mardröm, jag vill inte att min mamma ska dö. Jag grät väldigt mycket i drömmen. Jag undrar vad den drömmen betyder egentligen, jag har en drömtydningsbok så jag ska nog kolla vad det kan betyda.

Jag kollar i drömtydningsboken nu och det står att om man drömmer om sina föräldrar kan det vara på både gott eller ont, beroende på omständigheterna. Men det står inget om ifall man drömmer att dom är döende eller något sådant. Men det står att om man drömmer att dom lever och har det bra, så ska man få ett långt liv och aldrig behöva sakna något. Så jag funderar på om min dröm betyder motsatsen och att jag kommer att ha ett dåligt och kort liv... =( Jag kollade upp ordet mor också och det står att om man drömmer att hon är död så är det ett varsel om motgångar.

Jag kollade upp cancer också och det står att det är en god dröm om man drömmer om cancer. Och det betyder att min hälsa är robust och att jag med framgång kan ägna mig åt gymnastik eller vattensport... haha.

För ett par veckor sedan drömde jag att jag var gravid. Och det står att om man drömmer om att man är gravid så är det en förvarning om sorger och bekymmer.

Jag undrar om nånting av det är stämmer... i såna fall kommer jag får mycket elände den närmsta tiden... =( Jag hoppas att drömtydningen inte stämmer så bra.

See you later alligator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0