Fredag och pulka åkning

Nu har jag inte skrivit på ett tag, så det är dags att uppdatera lite. Det har inte hänt så mycket i veckan, så jag har inte haft så stor anledning att skriva något. Det känns onödigt att skriva i bloggen när man ändå inte har något att skriva.

I måndags så bokade jag kryssningen, så det blir att åka iväg den 24e februari... wiieee. Det var inte ordentligt plogat i måndags så vi fastnade i snön på vägen till Zinkgruvan. Vi bokade kryssningen hemma hos Martin. Men som tur var så hade jag med mig Lizzie och Chrille, så dom puttade bilen så vi kom därifrån... =) Fick lite sladd när vi kom upp på vägen som var bättre plogade... haha.


Det har kommit en hel del snö i veckan...

Igår så jobbade jag på dan och sen på kvällen umgicks jag med Anna. Vi syndade lite igår och åt snacks och glodde på chick-flicks filmer. Efter det kom Alex förbi en sväng och vi glodde på gamla festbilder från när jag bodde i Zinkgruvan och sånt. Det var kul att glo igenom dom, det kommer tillbaka så många minnen då... hehe.


Alex och Anna

Idag blir det nog att åka pulka med några kompisar och sen glo på Melodifestivalen... =)

Just det jag färgade håret rosa i måndags, så nu ser jag lite special ut... haha.


Jag med rosa hår... =) råkade färga ögonbrynen också... haha

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0