Free to today...

Idag är jag ledig och det känns så gött. Igår försov jag mig när jag skulle till jobbet på morgonen. Jag vaknade av alarmet, men jag tänkte att jag bara skulle ligga 5 minuter till och somnade om och vaknade 5-10 i sju och jag börjar jobba klockan sju. Så jag ringde till jobbet och sa att jag skulle dyka upp om en liten stund.

Idag så ska jag och Yvonne hälsa på våran nya arbetsplats. Vi bestämde det i måndags och i tisdags pratade våran nuvarande chef att det är kräksjukan där. Så jag får se idag om det blir att vi går in nåt på avdelningen, för dom måste ju ha lappar uppsatta om att det är kräksjuka där. Och då går vi ju inte in på avdelningen överhuvudtaget, då får vi i såna fall ta det nån annan gång. Det märks när vi kommer dit sen, det är ju inte säkert att det är nåt där just nu.

Sen efter vi har varit där, så ska jag iväg till Zinkgruvan till pappa och skriva papper på bilen och han ska få pengar för den. Sen tänkte jag att jag skulle kolla förbi hemma hos min bror en sväng och se om han är vaken.

Det händer lite grejer idag i alla fall... =)

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0