Hårklippning

Jag var uppe hos Lotta en sväng förut och hon klippte mitt hår. Så nu ser håret mycket finare ut, tack Lotta... =) Sen så sjöng jag, Lotta och Jonatan lite singstar. Vi skrattade en hel del ett tag där... haha.

Nu sitter jag bara vid den här jävla datorn igen och inte gör nånting vettigt. Jag måste faaan ta och skaffa mig ett liv... hehe. Jag gör typ inget annat än sitter vid datorn, tvn eller är på jobbet. Jag hade tänkt att vara lite spontan och ta med mig nån kompis och dra till killen jag dejtar. Men jag kände inte för att göra det när allt kom omkring. Jag har ingen lust att träffa honom just nu. Jag tror inte han är den rätta killen för mig. Jag behöver nån som är lite mer vild och spontan som får mig att vara mitt galna lilla jag. Jag är ju just nu mest mitt lugna och tråkiga jag. Jag måste ta och hitta mitt vilda jag igen... haha. Bara jag dricker nån drink eller två så blir ju jag riktigt vild... haha. Men jag dricker inte alkohol just nu, så det kommer ju inte att hända.

Puss & Kram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0