Melodifestivalen

Som sagt så glodde jag på Melodifestivalen igår och den delfinalen hade mycket bättre låtar än vad delfinalen från förra lördagen hade. Förra lördagen var typ nästan varenda låt bara skit, igår så var låtarna mycket bättre i allmänhet. Jag tyckte inte att det var någon låt igår som var extremt dålig, men det var väl några som jag tyckte var mindre bra. Jag tyckte nog bäst om Paulines låt "sucker for love", jag gillar låtar som är lite retro. Men det kan ju bero på att jag lyssnar mest på gammal musik eller musik som låter som den är gammal. Jag är inte så jättemycket för ny musik direkt. Dom låtar som gick till finalen var helt okej, men jag hade hellre sett att Hanna Lindblad och Pauline hade gått till finalen. Men men smaken är som baken... delad. Det skulle vara bra tråkigt om alla tyckte likadant... hehe.

Puss puss

Här är några gamla Melodifestival-godingar... =)

















 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0