Nothing to write about...

Jag har egentligen ingenting att skriva om eftersom jag inte har gjort så mycket och jag har inga åsikter som jag vill berätta om eller nåt sånt. Igår jobbade jag som sagt kväll och sen när jag kom hem så glodde jag bara på tv. Efter tv-tittandet så åkte jag en sväng med Blazern och tog ut pengar. Dom träffade jag på Calmer och Oscar, jag stod och snackade med dom ett tag. Det var trevligt att snacka med dom, det var ett tag sen jag umgicks med nån av dom. Jag måste faaan ta och börja försöka ta upp kontakten med en massa människor. Men det värsta är att jag har inte direkt tiden till allt umgås med alla.

Idag jobbar jag kväll igen och jag ska alldeles strax ge mig iväg. Men imorgon jobbar jag dag och sen är jag ledig på torsdag. Jag jobbar helgen efter att ha varit ledig två helger nu. Har ingen lust att jobba i helgen, men samtidigt så har jag ju inte gjort så mycket dom helgerna som jag har varit ledig nu. Så egentligen spelar det ju inte så stor roll att jag jobbar i helgen.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0