Så gött så

Det känns så himla gött att vara ledig imorgon. Sen så jobbat jag bara tisdagkväll, så är jag ledig resten av veckan. Så jag har typ sportlov som alla andra den här veckan... =) Men det är ju för att jag har tagit semester så jag kan åka på kryssningen på onsdag.

Jag flyttade på min bil förut till en plats på parkeringen som dom har plogat, så att dom kan ploga den platsen min bil stod på. Det var massor med snö bakom bilen, så jag är glad att jag inte har 240:n längre. Jag la i fyrhjulsdriften och sen var det bara backa. Snacka om att det var skönt att bara kunna backa utan problem och inte fastna i snön. Det är riktigt gött att ha en bil med fyrhjulsdrift nu när det är så mycket snö... =)

So long, see you honey...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0