Skumma sms... =(

För ungefär 2 veckor sedan fick jag sms från ett nummer som jag inte kände igen och då frågade jag vem det var. Då skrev personen att det var ..... och jag har inte haft kontakt med den personen på flera år. Sen i tisdags fick jag sms från det numret igen och då stod det att det var från någon annan. Jag kollade upp numret igår på eniro och numret står på första personen. Så jag funderar på vem som skickar dessa sms till mig. Om det är person nummer 1 eller person nummer 2. Eller om det är båda två som skickar. Person nummer 2 kanske lånade person nummer 1 telefon i tisdags eller så har person nummer 2 tagit över person nummer 1 telefonnummer. Jag är väldigt förvirrad just nu. Jag vet inte riktigt vem det är som skickar sms till mig, men det borde ju rimligtvis vara personen som står på numret. Men man vet ju aldrig, jag ser ju inte vem det är som sitter och skriver sms till mig. Jag är så nyfiken på vem det är som jävlas med mig. För jag tror att det är samma person som skrev i tisdags som skrev för två veckor sen. Men jag fattar inte varför personen skrev ett annat namn än sitt eget i tisdags i såna fall. I'm so confused right now... oh boy...

Det är lite lustigt att den här personen hör av sig till mig nu eftersom vi inte har haft nån kontakt överhuvudtaget på flera år. Men jag vet ju varför med tanke på vad det stod i smsen i tisdags. Jag tror inte att namnet i tisdags stämmer på grund av att det låter mer som person nummer 1 har skrivit det än person nummer 2.

Nu ska jag ta och äta lite. Sen blir det att dra iväg och kolla på min nya arbetsplats.

Tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0