Snart är dagen slut...

Snart så är denna dag också slut. Jag och Yvonne var till våran nya arbetsplats och hälsade på. Vi ska vara lite på två avdelningar och den avdelningen vi ska vara mest på har dom kräksjuka, så vi var bara och hälsade på den andra avdelningen. Så nu vet vi lite mer hur det ser ut i alla fall, det är skönt att ha sett det lite innan man börjar där. Men det blir ju att gå brevid några dagar innan man börjar på allvar, så det kommer nog att bli bra.

Jag åkte hem till pappa efter vi varit där och skrev på papper på Blazern och betalade för den. Pappa ringde när jag och Yvonne var och kollade in våran arbetsplats. Han ville att jag skulle köpa med mjölk och ciggaretter, så jag gjorde det. Hur som helst så äger jag Blazern nu och jag & Martin ska åka iväg imorgon och besikta den. Får väl hoppas att den går igenom besiktningen, men det borde den nog göra.

Jag åkte hem till Martin efter att jag hade varit hos pappa. Vi åkte till Askersund och hämtade Lizzie och Chrille. Jag var kvar hos Martin en liten stund efter att vi hade varit i Askersund, men dom satt mest vid sina datorer. Så jag drog hem istället och satte mig vid min dator.... haha. Det är roligare att själv sitta vid datorn än glo på när andra sitter vid sina datorer.

Tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0