Snart slut

Snart så är den här jobbhelgen slut, det ska bli så skönt. Jag jobbar delad tur idag, så jag är hemma några timmar nu och sen ska jag iväg och jobba 16-21. Det ska bli så skönt när jag har jobbat ikväll och får vara ledig sen... =)

Igår efter jobbet så blev det väldigt lugnt. Jag tittade på Melodifestivalen och sen gick jag & la mig. Så jag är verkligen utvilad idag, jag vaknade redan kl.5 imorse.

Melodifestivalen igår var mycket bättre än vad det var dom två andra delfinalerna har varit. Alla låtar igår var bra, men Timoteij var ju bäst med deras låt "Kom". Jag trodde inte att den skulle gå direkt till final. För ingen av dom andra låtarna som jag har gillat mest har gått till finalen i dom tidigare delfinalerna. Så jag var överlycklig att låten som jag gillade gick till finalen... =) Ifall det inte är nån jävligt bra låt i sista delfinalen, så hoppas jag att Timoteij vinner Melodifestivalen i år. För jag älskar verkligen den låten... =)



Imorgon på kvällen blir det att dra ut till min arbetskamrat Yvonne för då ska arbetskamraterna säga hej då till mig, Yvonne, Håkan och Ulrika för att vi byter arbetsplats den 15:e mars. Det ska blir trevligt... =) Vi ska ha knytkalas och jag ska ta med mig kycklingpaj + bulgursallad.

Pussigull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0