Tråkigt yeah

Igår så satt jag för mig själv på kvällen och glodde på Melodifestivalen och ett några filmer. Det är rätt så skönt att bara sitta och softa för sig själv. Jag hade ingen lust att umgås med massor av folk i alla fall, ingen lust till att dra på någon fest eller så. Jag ville bara vara hemma och ta det lugnt, men det hade ju varit lite roligare om det hade varit någon med mig igår. Men dom flesta av mina vänner vill ju inte bara sitta och ta det lugnt. Dom vill ut och festa eller ut nånstans och träffa en massa folk. Jag tycker det kan vara skönt att vara nykter och bara umgås, glo på tv, spela lite sällskapsspel och sånt.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag funderar på att ta en liten road trip någonstans, men jag vet inte än hur det blir. Får se framåt dan om jag har fått tag på någon som vill umgås med mig idag. Jag ska väl antagligen gå upp till Lotta och kolla om hon kunde klippa mitt hår idag.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0