Trevlig kväll med arbetskamraterna

Jag kom hem för cirka en timme sen. Vi var hos Yvonne och hade knytkalas. Eller rättare sagt vi satt hos korna.. hehe. Vi satt i ett rum ovanför där korna bor. Det var rätt så häftigt att kunna titta genom fönstret ner till korna och kalvarna. Vi var där för att säga hej då till mig, Håkan och Yvonne som ska börja på nya arbetsplatser den 15e mars. Jag och Yvonne ska börja på Norrberga och Håkan ska ut i hemtjänsten. Så våra arbetskamrater tackade oss för den tid som vi har jobbat ihop. Det är var riktigt trevligt och massor med god mat. Snacka om att jag är mätt, jag vill inte ens se åt mat just nu... haha. Jag har inte ätit så mycket på länge, jag äter ju väldigt små potioner nu för tiden eftersom jag håller på och gå ner i vikt. Jag "syndade" rätt rejält ikväll, åt massor av mat och lite godis. Det blir nog att synda en hel del den här veckan. Jag ska ju på kryssning på onsdag och då blir det att äta gott och dricka en hel del drinkar. Sen vet jag inte om det blir att dricka lite i helgen också, får väl se hur det blir. Men sen blir det att vara nyttig igen massor av veckor. Jag ska lyckas att gå ner till 60 kg tills sommaren. Så det blir att äta regelbundet och nyttigt efter den här veckan.

Imorgon jobbar jag kväll och sen är jag ledig resten av veckan. Det ska bli så gött att vara ledig, men samtidigt kommer det att hända en massa saker hela tiden. Onsdag-torsdag blir det att åka på kryssning, på fredag blir det Motala Parken och på lördag blir det säkert att göra nåt sköj också. Jag skulle behöva städa här hemma, men jag kommer inte ha tid att göra det. Får försöka att ta en dag nästa vecka och städa.

Jag har ju inte lagt upp nån bild på min nya bil, så jag lägger upp en bild nu.


Min nya bil, Cheva Blazer -92

Tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0