Tricks...

Igår kväll satt jag, Lotta, Ingemar och Mut nere på Diana. Dom drack öl, men jag drack inget eftersom jag håller mig borta från alkohol just nu. Det var lite kul för dom som jobbade på Diana och mina kompisar höll på och gjorde en massa tricks och sånt. En som jobbade på Diana försökte lura mig och Lotta, så vi skulle bli dyngsura, men han misslyckades med sitt "trick". Efter vi var där så skjutsade vi hem Mut och sen satt vi hos Nettan ett litet tag. Jag drog hem strax före midnatt för jag var så trött. Jag glodde på tv en liten stund och sen gick jag och la mig.

Idag har jag inte gjort så mycket överhuvudtaget. Jag var uppe hos Lotta en sväng och umgicks med henne och Jonatan. Det är väl typ det enda jag har gjort idag förutom att jag har suttit vid datorn.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0